Smycze i breloki reklamowe – użyteczne gadżety dla klientów
Praca nad budową wizerunku przedsiębiorstwa to trudne zadanie, wymagające podejmowania działań z zakresu różnych dziedzin. Jedną z nich jest niewątpliwie wykorzystanie gadżetów promocyjnych, które mają wywołać asocjacje z daną firmą. Takie gadżety z logotypem muszą być w pierwszej kolejności przydatne – wtedy ich posiadacze będą częściej je wykorzystywać, a przez to będą lepiej kojarzyć daną markę. Wobec tego firmy decydujące się na tę metodę promocji zwykle zamawiają takie gadżety jak kalkulatory, power banki lub zeszyty. Sporą popularnością mogą pochwalić się też smycze i breloki z własnym nadrukiem. Czemu opłaca się je zamówić? Kiedy najlepiej się sprawdzą?
Smycze reklamowe – gadżet nie tylko dla reklamy
Przyczyny powodzenia breloków i smyczy z logo nie trzeba daleko szukać. O ich popularności jako gadżetów stosowanych w promocji przesądzają głównie ich rozsądny koszt produkcji, nie przekraczający zwykle kilku PLN za sztukę. To sprawia, że bez narażania firmy na ogromne koszty, można kupić ich znaczną ilość. Jest to kluczowe dla firm planujących większe akcje marketingowe, opierające się między innymi o dystrybucję gadżetów ogromnej grupie osób, np. klientom sklepu lub gościom firmowego stoiska podczas giełdy. Smycze z logo są również często zamawiane przez firmy dla zatrudnionych tam pracowników – umożliwiają wygodne noszenie przepustek służących do otwierania drzwi i plakietek z ID.
Breloki z logo – praktyczne gadżety
Co natomiast z brelokami? Głównym powodem, dla którego przedsiębiorcy często wybierają breloki reklamowe jest ich ogromna duża różnorodność. Wśród nich są zarówno te używane jako zwykły dodatek do kluczy, jak i breloki o wysokiej użyteczności, jak np. miarki, poziomice czy otwieracze do kapsli.