Promocja Usługi 

W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Na https://k-myk.pl zdobędziesz więcej informacji o ofercie agencji social media Kraków

Działania reklamowe powinny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, właścicielem sklepu czy wytwórcą. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. marketingu, jednak mniejsze biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej szukają pomocy u agencji marketingowych.

Co warto zlecić agencji marketingowej?

Agencja marketingowa to grupa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami świetnie orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w internecie (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Nowe marki mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz koperty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że będzie ono odpowiednio zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, plakatów, stoisk targowych lub folderów. Agencja marketingowa przygotuje także interesujące, unikalne wpisy na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak np. Facebook, Instagram i Twitter.

Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi ds. promocji. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów czy targów, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę kompetentnego oraz zgranego zespołu pracowników – należy powierzyć jej zorganizowanie imprezy integracyjnej czy też opracowanie planu kursów. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona kompetentnych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszystkich działań reklamowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Powiązane treści