Pozycjonowanie – czy warto?
Na http://bit.ly/2ePYBwr zamówisz pozycjonowanie strony w Google
Pozycjonowanie to szereg działań, które mają na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Inną zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi albo samego brandu.
Algorytm Google wartościuje wszystkie strony www pod kątem mniej więcej dwustu najrozmaitszych wskaźników. Wynik tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pokaże się internaucie w SERP na daną frazę. Za bardzo ważne czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uznają np. jakość treści, responsywność, a także linkowanie (on-site oraz off-site).
Wyszukując w wyszukiwarce Google jakąkolwiek frazę, internaucie zostanie zaprezentowany wykaz stron, których zawartość została uznana za najlepiej dopasowaną do powyższego hasła. Które strony wyświetlają się w wynikach na topowych pozycjach? Przeważnie te, których zawartość jest odpowiednio nasycona przemyślanymi frazami kluczowymi. a jednocześnie niepowielona z innych witryn. Na pozycje nie bez wpływu jest też prędkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na mobile, lecz i desktopowej), prawidłowo wykonane kodowanie, jak również różnorodność linków odsyłających do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – zleć je zawodowcom z firmy SEO
Google cyklicznie poprawia algorytm, w związku z tym zaleca się zlecić pozycjonowanie stron oraz sklepów www specjalistom. Trafnym wyborem jest firma SEO, która posiada wieloletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich firmach zatrudnionych jest szereg ekspertów nie tylko od SEO, ale także kodowania oraz kreatywnego pisania. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo zwiększą przychód firmy.
Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania sklepów oraz stron www w Google?
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do zarządców stron, które służą do prezentacji i sprzedaży usług bądź wyrobów przedsiębiorstwa. Prowadząc jakikolwiek biznes nierozważnie jest w dzisiejszych czasach nie posiadać strony firmowej bądź ją uruchomić, jednak zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznesowi konkurenci nie próżnują w staraniach o dotarcie do kolejnych klientów. Według szacunków blisko 97% klientów poszukuje w internecie informacji o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak dużej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w Google ogromnie zwiększa szansę, iż klient wybierze nasze usługi.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]